MEMBERSHIP


Page protected by Revan Sith Protocol

Karenah adik... adoi.... sakit kepala cheq hehehe

10:14 AM / Posted by WolfPack aka BlackPenguin /

Lil sist Atim

Lil Sist Fizah dengan jarinya yang tak henti-henti SMS...


Hampir 2 jam dok pilih baju takde satu yang lekat kat mata adik aku 2 orang ni...


Atim dan Fizah kat kedai pakaian yang ke 100... tak pun yang ke 250...


Minggu lepas aku dengan adik-adik aku pi beli blah kat bazaar... Punyalah lama nak pilih baju... hmmm nak buat macammana... dah nama adik perempuan... tapi yelah... sapa tak sayang adik kan... ikut je lah kat mana diorang redah...

Bila time nak raya gini... memang seronok... apatah lagi selepas tamat sebulan berpuasa maka hari gembira pun menjelma.... beli belah raya seronok tapi takle sampai tak ingat dunia... dalam sibuk-sibuk orang ramai membeli belah tu... adakalanya aku teringat tentang mereka yang duduk kat rumah anak-anak yatim, rumah orang-orang tua tu... bagaimana agaknya mereka... beraya dengan ketabahan yang tiada bandingan tanpa mereka yang tersayang.... kita ni bertuah kerana masih ada abang, kakak, adik, ibubapa.... tapi tak semua yang menghargainya... hmmm malas la aku nak celoteh pasal hal tu... agaknya dah banyak kali kot aku dok citer benda yang sama dan tegur... dah takde yang nak dengar nak buat macam mana iye tak? so pandai kayuh pandai le berenang sendiri kalau jatuh.. Selamat hari raya!




0 comments:

Post a Comment