MEMBERSHIP


Page protected by Revan Sith Protocol

Fuhh... setahun ku menghilang....

8:50 AM / Posted by WolfPack aka BlackPenguin /

Ramai gak member tanya... mana ko pergi Ezan... lama tak nampak... Yelah... kalau dah hampir setahun blog ni tak update langsung... mana tak member tanya ye tak? Aku bukan menghilang dan aku tak hilang dan gambar aku tak keluar kat majalah pasal hilang... aku cuma selalu outstation ke luar negara untuk misi bantuan kemanusian Bulan Sabit Merah memandangkan aku ni salah seorang ahli persatuan dan juga ahli terlatih untuk unit tindakan khas bencana untuk rantau Asia Tenggara yang berpusat di Bangkok...

Hmmm..... Kejap ada kejap takde macam biskut chipsmore la plak yek.... so sekarang aku mungkin ada masa kit untuk updating blog... kang tak update member bising lagi plak... Aku sekarang di Kuala Lumpur..... kerja kat sana... mungkin lepas ni ada banyak cerita yang mungkin aku akan tulis lam blog ni...

Sementara itu... minta maaf la kat semua sebab hilang tanpa berita... ok? jangan marah... Bulan Ramadhan ni...heheheh

Bagi semua member-member beragama Islam Selamat Menunaikan ibadah Puasa dan semoga Puasa anda semua mendabat berkat dan keredhaan... dan kepada member-member yang bukan Islam plak... semoga korang semua sentiasa happy memanjang heheheheh...


Cheers and Adious!

0 comments:

Post a Comment